Tuesday, January 25, 2011

Nasihat Bagi Mereka Yang Ghairah Ingin Merawat

Saya ingin berkongsi pengalaman saya selama 15thn merawat berbagai jenis gangguan, sihir, membuang ilmu, masalah saka dan banyak lagi. Di dalam penglibatan saya merawat, banyak perkara pahit dan manis saya lalui. Ada yang memuji dan tak kurang yang mencaci. Maklum sajalah manusia. Waktu pulang rawatan pun tidak menentu. Kadangkala cepat kadangkala hingga jam 6pg.

Saya merawat hari hari dengan menunggu panggilan daripada mereka yang memerlukan khidmat saya. Saya dapati ada diantara perawat yang baru keluar Academy Rawatan dah ghairah merawat. Bikin namecard lepas tu tulis boleh merawat berbagai masalah gangguan. Saya kasihankan mereka ni. Pengalaman tak ada main terjun botol. Silap hari bulan perawat yang sawan. Merawat tidak digalakkan pergi beramai ramai. Sebaiknya seorang diri sahaja. Baru kita dapat merasakan tawakkal kita kepada ALLAH goyah atau tidak. Kepada mereka yang merawat bersama teman, saya anjurkan tiba masanya untuk berdikari.

No comments:

Post a Comment